Gevraagd: Vrijwilligers voor het onderhoudsteam !

In de laatste nieuwsbrief hebben we aangekondigd dat de vereniging van voornemens is om een onderhoudsteam op te richten. Ondanks de droge zomer schoot het onkruid ongelooflijk uit de startblokken en groeide er van alles dicht. De PWN moet de hoofdpaden open houden maar de toegangspaden naar de landjes zijn voor onze eigen rekening. Dit hebben we binnen het bestuur besproken en daarom hebben we dit voorstel geïnitieerd. De leden van het onderhoudsteam helpen hiermee de collega tuinders en die hoeven nu niet het dure gereedschap te huren of zelf aan te schaffen. Kort nadat de nieuwsbrief was verspreid ontvingen we al drie aanmeldingen.
Het zou mooi zijn als zich nog een paar leden aanmelden zodat we twee onderhoudsteams kunnen formeren.