Inschrijving voor een duinlandje

In de duinen van Egmond...

Dit voormalige duingebied van Jonkheer Six van Wimmenum is tegenwoordig eigendom van de Provincie Noord-Holland met het PWN als beheerder. Duinlandjesvereniging “De Noord” heeft een huurcontract met het PWN zodat de duinlandjes vanuit de oude cultuur historie als één van de weinige kustdorpen behouden blijft.

Met deze cultuur historie als onderdeel van het Zeedorpenlandschap heeft de Duinlandjesvereniging ruim 340 duinlandjes ter beschikking variërend in de grote van 140 m² tot wel 1400 m². Er wordt ruim 140000 m² duinland gehuurd van het PWN.

Waar elders in het land volkstuincomplexen soms moeite hebben om alle kavels bezet te houden, heeft de Duinlandjesvereniging een wachtlijst. Duinlandjesvereniging “De Noord” is opgericht op 9 november 1984 om de unieke duinlandjes voor ons en voor het nageslacht te behouden.

Schrijf je in
voor een eigen duinlandje

LET OP: Na inschrijving ontvangt u van ons een e-mail met hierin het inschrijfformulier. Deze dient u schriftelijk te ondertekenen en op te sturen naar de adresgegevens welke zijn vermeld op het inschrijfformulier.

U kunt zich alleen inschrijven als u woonachtig bent in
Egmond aan Zee, Egmond aan den Hoef of Egmond Binnen.

I.v.m. de grote belangstelling voor een duinlandje is het op dit moment niet mogelijk om u in te schrijven. Onze wachtlijst is op dit moment vol. Wanneer de wachtlijst kleiner wordt, zal de inschrijving weer worden geopend. Wij kunnen op dit moment helaas geen tijdsindicatie geven. Alvast bedankt voor uw begrip.

Duinlandjesvereniging de Noord

Heeft u vragen?
Bel ons gerust of maak gebruik van ons contactformulier.

06 –  28 42 75 66
072 – 506 33 52