De Zeedorpendag gaat dit jaar niet door.

De Zeedorpendag van 2021 gaat niet door. De Duinlandjesvereniging en het PWN organiseren elke twee jaar de Zeedorpendag.
Normaal gesproken zijn de overleggen en voorbereidingen voor deze dag al in volle gang. Door alle corona beperkingen is dit nog steeds niet mogelijk.
Tevens moet er voor deze dag een evenementenvergunning worden afgegeven door de Gemeente Bergen. Bij de aanvraag van deze evenementenvergunning moet er ook een coronaplan ingeleverd worden. In dit plan moet er aangegeven worden welke maatregelen er genomen worden om het evenement te laten voldoen aan de Noodverordening van de Veiligheidsregio. Tevens moet hierin staan hoe de toezicht wordt geregeld op de naleving van de regels door bezoekers, deelnemers en omstanders. Gezien alle onzekerheden en beperkingen hebben de Duinlandjesvereniging en het PWN besloten om de Zeedorpendag dit jaar niet te laten doorgaan.
De Zeedorpendag zal een jaartje worden doorgeschoven.
Dus in de 1e week van september 2022 zal er weer een Zeedorpendag zijn.

Laat een reactie achter